Thiết kế tài liệu tư liệu học có hướng dẫn - Một biện pháp rèn luyện năng lực tự học cho học sinh chuyên hóa phổ thông

ABSTRACT The designing of a lesson, shaped as a self-learning document and used to help training in self-learning capacity for specialized school children of chemistry in higher secondary schools. The article exposes the design of a gifted self- learning lesson, namely the lesson  Structure of atoms and some concepts ( Manual of Chemistry at level 10th- Form). This document can help learners to easily learn, read, study, self evaluate the learning results , through a series of objective tests. It helps to train learners' capacity in self- learning and serve as an illustration of teaching improvement and innovation in teaching Chemistry in general schools.

pdf9 trang | Chia sẻ: thanhle95 | Lượt xem: 342 | Lượt tải: 0download
Bạn đang xem nội dung tài liệu Thiết kế tài liệu tư liệu học có hướng dẫn - Một biện pháp rèn luyện năng lực tự học cho học sinh chuyên hóa phổ thông, để tải tài liệu về máy bạn click vào nút DOWNLOAD ở trên